loading...

مدیر کسب و کار الکترونیکی اینترنتی

آموزش مدیریت کسب و کار الکترونیکی اینترنتی ، بازاریابی و تجارت آنلاین ، دیجیتال

بازدید : 433
شنبه 16 آبان 1399 زمان : 18:38

هیچ کاری بدون داشتن یک استراتژی اصولی و استاندارد به سرانجام نخواهد رسید. این استراتژی در فضای تبلیغات به‌ویژه دیجیتال مارکتینگ نمود بیشتری پیدا می‌کند. اگر بخواهیم خیلی ساده بگوییم می‌توانیم این‌گونه بیان کنیم که باید ببینیم هدف ما چیست، از کجا به کجا می‌خواهیم برسیم، مخاطب ما کیست و قرار است چه نیازی از او برطرف کنیم.
نداشتن یک استراتژی منسجم و مدون علاوه بر تبعات مالی و ضررهای سنگین می‌تواند به اعتبار کسب و کار شما نیز ضربه بزند و کاری کند که کمپین‌های‌تان به نتیجه نرسند. یکی از زیرمجوعه‌های دیجیتال مارکتینگ که این روزها خیلی زیاد به کار برده می‌شود، حضور و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی است. به همین دلیل مفهوم استراتژی شبکه‌های اجتماعی نیز اهمیت پیدا می‌کند. از این جهت موضوع استراتژی مهم است که تنها به برنامه‌های تبلیغاتی خلاصه نمی‌شود و حضور شما در شبکه‌های اجتماعی نیز باید استراتژی داشته باشد.
در این مطلب می‌خواهیم بیشتر درباره استراتژی شبکه‌های اجتماعی برای موفقیت در تبلیغات صحبت کنیم.

راهنمای کامل حضور در شبکه های اجتماعی
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : <-BlogPostsCount->
  • کل نظرات : <-BlogCommentsCount->
  • افراد آنلاین : <-OnlineVisitors->
  • تعداد اعضا : <-BlogUsersCount->
  • بازدید امروز : <-TodayVisits->
  • بازدید کننده امروز : <-TodayVisitors->
  • باردید دیروز : <-YesterdayVisits->
  • بازدید کننده دیروز : <-YesterdayVisitors->
  • گوگل امروز : <-TodayGoogleEntrance->
  • گوگل دیروز : <-YesterdayGoogleEntrance->
  • بازدید هفته : <-WeekVisits->
  • بازدید ماه : <-MonthVisits->
  • بازدید سال : <-YearVisits->
  • بازدید کلی : <-AllVisits->
  • کدهای اختصاصی