امسال شرایط برای برندهایی که در شبکههای اجتماعی فعالیت دارند کمیمتفاوت از گذشته است. طی یک بررسی انجام شده توسط sprout روی میزان تعامل افراد با شبکههای اجتماعی برندها نتایج جالبی حاصل شد. یکی از نتایج قابل توجه تعامل بیش از ۳۰ درصد افراد با شبکه اجتماعی حداقل یک برند در طول ماه بود. این موضوع نشان دهنده اهمیت وجود یک راهبرد مشخص و حساب شده برای شبکههای اجتماعی برندها برای به خدمت گرفتن این ابزار در جهت اهداف برند است. در این پست از بلاگ مدیااد به ایجاد استراتژی هدفمند برای شبکههای اجتماعی میپردازیم.
پاکیزگی از اخلاق پیامبران الهی است بازدید : 357
شنبه 16 آبان 1399 زمان : 18:38